یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
بیانیه ای تسلیت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل آقا و طلاب درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ در پی ترور و شهادت سردار و سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل آقا و طلاب درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمانشاه، با صدور بیانیه ای ، این واقعه دردناک را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، بیانیه تسلیت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل آقا و طلاب درس خارج فقه و اصول ، مدرسه علمیه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره)، حوزه علمیه کرمانشاه، در پی ترور و شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ اسرائیل با غزه و لبنان؟!

آنچه در غزه و لبنان این روزها اتفاق می افتد به معنای واقعی کلمه باور نکردنی است.

غربی ها که از حدود سیصد سال پیش انسان گرایی را با شعار ( کرامت انسان) مکتب حاکم بر فرهنگ و تمدن خود اعلام کرده بودند، تمدنی را ایجاد کرده اند که کرامت انسان در آن قربانی مشتهیات و منافع غیرانسانی می شود و جان و مال و ناموس انسانها در آن بی بهاترین و حقیرترین کالاست.

اسرائیل بی گمان ثمره همین تمدن به اصطلاح پیشرفته و پرطمطراق است و برای خدمت به همین تمدن خلق شده است،کیست که نداند اسرائیل حقیرتر و فقیرتر از آن است که بتواند حدود یک سال هزینه چنین کشتار پرهزینه ای را بپردازد.

کیست که نداند این جنگ در واقع جنگ اسرائیل با غزه و لبنان نیست بلکه جنگ تمدن غرب است با اسلامی که همه هویت و هستی این تمدن را به چالش می کشد و به همین جهت باید مورد بیرحمانه ترین هجمه ها قرار گیرد.

این تمدن غرب است که به رهبری آمریکای جهانخوار و آدمخوار همه آن چه را از فنآوری تولید کرده است، برای نابودی شریفترین انسانهای روی زمین به کار گرفته است.

یک سال پیش چه کسی می توانست باور کند ،غرب تا این اندازه بی نقاب به کشتار انسانهایی بپردازد که تنها گناهشان «نه» گفتن به سلطه بی چون و چرا و جنایتکارانه آن است؟ به هر حال، این حوادث باورنکردنی پیش چشم همه جهانیان در حال وقوع هستند.

ای کاش آنان که گمان می کردند جهان امروز جهان موشک و خشونت نیست چشمی بینا داشته باشند تا این حقیقت را ببینند که خشونت و قساوت و جنایت در جهان امروز به سطحی بی سابقه رسیده است تا به وضوح دریابند که این فرمان الهی که فرمود « وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللهِ‌ وَ عَدُوَّکُمْ. » ،بیش از هر زمان دیگری شنیدنی و به کار بستنی است .

حال اگر کسی تا یک سال پیش اندکی تردید داشت ،در این که غرب نماینده شیطان است و آمریکا شیطان بزرگ، و از این رو همواره باید در مقابل آن در کمال آمادگی بود، امروز هیچ تردیدی در این حقیقت روا نیست.

خداوند به همه ما علم به زمانه و دشمن و معرفت به هدایتهای الهی متناسب با زمانه و چالش های آن را عطا فرماید، که این همان عصاره انقلاب اسلامی و مکتب امامین این انقلاب است .

در پایان شهادت سیدالشهدای مقاومت، آسیدحسن نصرالله(رضوان الله تعالی علیه) و دیگر شهدای جنایت اخیراسراییل غاصب را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب و تمامی آزادگان جهان تسلیت گفته واعلام می کنیم، تا آخرین قطره خون در کنار محور مقاومت خواهیم بود.

و من الله التوفیق

علی اکبر آل آقا

و طلاب درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha